Sunday, July 3, 2011

Hoe een Dopingcontrole mijn leven verpestte door J.G Feller

Als je naar de WC moet heb je als Man de Luxe dat je uit 2 soorten Wc's kan kiezen. Namelijk de Staande(Urinoir,pisbak,piesbak,pissoir,Piscine, hoe je t ook wil noemen) En variant waar je op kan zitten. Voor mij is die keuze helaas in vele gevallen weggevallen. Nee niet omdat ik een Manwijf ben of omdat ik mijn Pakketje ben verloren. Maar door een gebeurtenis wat zich 5 jaar geleden afspeelde.

Het was eind Juni 2006 Ik herinner het me als de dag van gister. Het Nederlands kampioenschap voor Junioren in Bergen op Zoom. Stralend weer(30 graden). Ik had net mijn 2e titel gewonnen die dag namelijk de 200 meter. De dag ervoor won ik de 100m in een persoonlijk record die nog steeds staat(niet trots op) Ik kwam over de Finish en ik zag de klok 21.15 dat was mijn 2e tijd ooit gelopen toen. Ik liep naar de tent om mijn spullen op te halen. Toen er een meisje naar mij toe kwam. Ze zegt je bent geselecteerd voor een dopingcontrole. Het leuke hieraan is dat ze vragen of ze een dopingcontrole mogen afnemen maar eigenlijk vragen ze grof gezegd ''heeey ik wil je pis'' wat ook al 1 reden is waarom ik nooit controleur zou worden omdat ik niet aan iemand ga vragen of ik zijn pis mag. K bedoel come on!! iemand vragen om zijn pis is best disgusting. Anyway. wat ook leuk is dat ze het vragen maar je kan alleen met Ja antwoorden. Dus ik word meegenomen naar een rustige plek met een toilet(duhh) waar een oude man zit( je moet toch iets doen tijdens je pensioen dan maar pis collector worden) Hij legde de procedure uit. Maar eerst moest ik een formulier invullen. naam, adres, blablabla of je medicijnen of drugs had gebruikt. dus ik vul netjes in Cocaine, heroine, crack, speed,wiet, PCP, XTC. Ok dat deed ik dus niet maar t was wel hardcore geweest. Dus hij legt uit. Ik geef je 2 bekertjes 1 is voor de A staal de ander is voor de B staal. laat een plaatje zien wat voor kleur mijn urine moet hebben(nog eisen stellen aan de kleur ook) niet te licht niet te donker. En toen vertelde hij dus vanne jaaah en als gaat plassen moet je broek naar beneden doen en ik moet erbij blijven kijken. op dat punt waren mijn ogen al gegroeid tot de grote van een ballon. Ik dacht nee dit ga je niet menen. Want in mijn wereld kijkt geen enkele man naar mij terwijl ik mijn broek naar beneden heb en sta te pissen want dat is Uber gay(ik heb niks tegen gay people laat dat duidelijk zijn) Dus ok ik sta daar. broek naar beneden(mannelijkheid aangetast) voelde me ongemakkelijk as hell. En wat denk je k kan niet plassen(offcourse) want plassen is een kwestie van ontspanning. En als er een dude naar mij staat te kijken terwijl k met mijn broek naar beneden sta te pissen kan ik dus niet ontspannen. Hij zegt oww dat geeft niet hoor. Ik heb hier een coolbox met drankjes. OK dus ik drink een AA'tje probeer t weer nee t lukt niet. Ik pak een Fles spa en probeer t weer. T lukt niet. hij zegt probeer anders zittend te plassen(verkleint trouwens de kans op prostaatkanker dus zittend plassen is gezonder) Ik probeer dat. Lukt ook niet. 60 minuten en 2 liter aan drankjes verder was de druk zo hoog opgelopen dat ik op springen stond. alles afgerond blablabla. Op de terugweg moesten we dus nog 4 keer stoppen omdat k toen wel ontspannen was. K had wel 5 jerrycans kunnen vullen.
Wat ik niet wist is dat zo een controle zulke grote gevolgen zou hebben op mijn leven. bijvoorbeeld. Ik kan nu niet meer plassen in het urinoir. tenminste niet als ik iemand om me heen kan zien. Dus er moet niemand in de buurt zijn. of ik moet in een gesloten toilet staan met de deuren op slot. En dan duurt t moeilijk lang voordat de golden shower begint. Dus bij deze dank aan alle dopingzondaars die ervoor hebben gezorgd dat wij deze vernedering nu moeten doorstaan.

1 comment:

  1. Hahaha, wat een retorische vraag al niet teweeg kan brengen. Though, ik vind het wel rot voor je.. Want dat lijkt me vreselijk (kroegen e.d.) !!

    ReplyDelete