Saturday, July 17, 2010

Waarin verschillen Vrouwen nog meer van mannen?

Waarin verschillen Vrouwen nog meer van mannen?

Door Jerrel Feller inclusief typefouten

Waarin verschillen vrouwen nog meer van mannen? mmmmmmm
Naast het feit mannen en vrouwen verschillen doordat een XX chromosoom en XY Chromosoom hebben, en mannen een piemel a.k.a Penis,fallus,pik,lul,dick,cock,johnson,wineey,staaf, hebben en vrouwen een Vagina,kut,muts,Doos,Vajayjay,pussy,punnani in hun bezit hebben(most of the time)
En dat vrouwen van venus komen en mannen van Mars(wat mij onzin lijkt gezien het op venus nogal heet is 480 graden om precies te zijn en de wolken en de regen uit zwavelzuur bestaan). Het zou kunnen maar dan waarom zou je dan helemaal van venus komen? als we hier op de aarde de Hel hebben(wat eigenlijk niet DE HEL moet zijn maar simpelweg Hel. omdat hel niet de onderwereld is maar het is de Germaanse godin van de onderwereld die Hel heet. Dus eigenlijk is het niet je gaat naar de Hel maar je gaat Naar hel. zoals de engelsen dat goed zeggen Go to Hell) anyway en mannen komen van Mars? Ik heb 200 films gezien op national geographic en discovery channel over maanlanders en het enige wat die maanlander zoekt is leven minuscul onnodig leven dat nooit het witte huis zal aanvallen zoals in de film independance day. Ehm Dus als mannen van mars komen, Dus alle mannen, en laten we de wereldbevolking dan netjes 50/50 delen dan heb je 3 Miljard mannen op Mars. Kunnen die mannen zich dan heel goed verstoppen voordat ze naar de aarde gaan? of zijn de maanlanders gemaakt door het bedrijf van Stevie wonder dat ze niks zien of vinden?

Anyway ik dwaal weer af

Ok nog een verschil is dat vrouwen gemiddeld per dag 21.000 woorden gebruiken en mannen 9000 raar maar waar. Maar vrouwen hebben dan weer dat fenomeen dat roddelen heet en zeuren :p dus laten we zeggen ze gebruiken 12.000 Nuttige woorden :lol:
En de hersenen verschillen ook daarom kunnen mannen en vrouwen eenzelfde zin op 2 verschillende manier opvatten.

Maar waar mijn blog eigenlijk over gaat is dat vrouwen mannen op een andere manier aantrekkelijk vinden dan mannen vrouwen, En dames als ik het helemaal mis heb mogen jullie het zeggen hoor en het geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen. En natuurlijk mag je het ontkennen. Maar lieg niet tegen jezelf.

kijk het zit zo wat mij opvalt is dat een vrouw een man aantrekkelijk kan vinden om wat hij doet. niet om wie hij is. Ok soms ook een combinatie van beide. of het is echt de smaak dat kan ook. Alleen vrouwen kunnen een Artiest of sporter of whatever enorm ophemelen alsof het een God is ofzo. Vrouwen of meisjes kunnen hun kamer helemaal volhangen met posters van 1 iemand en bijna verliefd worden op diegene. soms is het zelfs zo freaky dat het gewoon een obsessie lijkt. En vaak is het niet om wie of hoe hij is. Maar om wat hij doet. AAAW Hij is zo SEXY!!. WHY? jaah hij zingt zo mooi. oww hij is zo cute!! why? ja hij trapt de bal mooi in het doel!! Het grootste voorbeeld ervan zijn groupies. Ik zat op school met dudes van ajax en meisjes stonden bijna voor ze in de rij(en sommige waren hun persoonlijkheid kwijtgeraakt door het vele koppen) dus de ''zijn persoonlijkheid is zo leuk" smoes werkt niet. Ik hoor ook zelden dat vrouwen zeggen(uitzonderingen weggelaten) owww Je bent arm maar je persoonlijkheid vind ik zo leuk! je ziet vaker iets van. Je bent een eikel maar je hebt flappen! dus ik ga voor jou. het heeft te maken met zekerheid voortplanting blablabla met die animal planet crap ga ik je niet vermoeien. nahjah wel een beetje. Mijn theorie is. mensen verschillen niet van dieren. hoe graag we dat ook willen. Het machtigste mannetje. In deze tijd is dat de meest welvarende is het meest succesvol. Vroeger was dat de sterkste maarjah er zijn geen sabeltant tijgers meer om tegen te vechten, Gladiatoren zijn K1 vechters geworden(maar ook daar zie je dat fenomeen vaak terug komen) en het enige moment dat je vaak dudes nog ziet vechten is Om .................... Niks. Ik bedoel ik weiger zelfs om te vechten omdat het veel mooier is om iemand een verbale knockout te geven. Je kent t wel je deelt de laatste verbale klap uit en je tegenstander is stil of staat te storren aaahw heerlijk gevoel. Anyway ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn. Maar velen wel. Ik ken zelfs een meisje die eerst aan jongens vraagt wat voor opleiding ze doen. Is die opleiding hoog genoeg(volgens haar vreemde norm) dan toont ze interesse. Anyway Dames(niet alle) het geeft niet het zit in de natuur. Ontken het niet. Ik hou nog steeds van jullie. Wij mannen hebben soms een te lage norm TIETUHH en Billen!!. ach ze is dom maar dat boeit niet ze is lekker. Tjaah dus wij zijn ook niet perfect. Hoewel ik wel trots kan zeggen dat k daar boven sta muahahahaha

Anyway
Je mag er tegenin gaan ik hou wel van een discussie. Je mag me zelfs haten. Maar ik heb mijn ziel allang ingeruild voor een Bucket chickenwings bij kentucky fried chicken. dus erg veel zal t me niet doen. maar neem dit stuk niet te serieus hoewel alles wel waar is natuurlijk:p

Ik zie alles ik analyseer alles. En dit viel mij erg op. Als je wil weten hoe ik al die dingen weet over platen en goden. Nou ik ben een nerd.

No comments:

Post a Comment