Saturday, July 17, 2010

vervelende aandachtseile vrouwen

Je kent ze vast wel. die vervelende vrouwen die zo graag in het middelpunt van de aandacht willen staan en daarvoor alles uit de kast halen om het te krijgen.

Daar zat ik dus op een zondag middag te chillen in bloemendaal bij bloemingdale. De zon in mijn gezicht een fles pepsi(wat wel jammer was) cola in mijn hand oversized zonnebril op mijn neus, Echt super relaxt. hoewel er toch echt keiharde muziek op de achtergrond klonk, was het heel rustgevend. Die rust werd in ene wreed verstoord. Er kwam een groep meiden aan. Niet zo heel speciaal op zich die dag. maar dit was een groepje van die irritante aandachts geile meiden. Die hoewel ze vlak naast elkaar liepen alles naar elkaar schreeuwde. De meeste dudes vonden dit wel gaaf(dus t werkt blijkbaar wel op simpele zielen) en liepen dus achter ze aan om ze te regelen . ik zeg tegen mijn maat ''pffff daar heb je dat soort vrouwen weer'' oww en toen gebeurde t ergste 1ntje vroeg(schreeuwend) mag k hier komen zitten. waarop ik antwoord. ga je gang. ondertussen stond er een groep van 3 dudes om ze heen. ze genoten er duidelijk van van hun verworven aandacht. maar blijkbaar vonden ze mij en mijn maat interessanter omdat we juist geen interesse toonden.
wat volgde was wel zeer lachwekkend. eerst begonnen ze nog luider te praten, en naar mensen aan de andere kant te schreeuwen en dan weer naar ons kijken. Toen begonnen ze overdreven sexy te dansen de meest skanky moves kwamen voorbij. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden k dacht NEEEE wat doe je. toen vroeg ze(schreeuwend) aan een vriendin kan je foto's van mij maken. ik zeg tegen mijn maat let op ze gaat van die myspace en kissing poses maken( myspace poses zijn van die kont naar achter,i'm giving you a handkiss pose. vaak overbelicht en slechte kwaliteit. wat niet erg is want een spiegelreflex camera is zwaar. maar anyway dat is de uitleg van myspace foto's. En inderdaad ze maakte die Pose En daarna weer naar ons kijken. we gaven geen krimp. Ik pakte mijn telefoon en begon daarmee te klooien. toen gaven ze het maar op en liepen ze verder(schreeuwend) en natuurlijk weer een kudde dudes achter ze aan.

ze mogen zijn zoals ze willen. En leuk dat andere dudes dat sexy vinden.

Maar ik vind het niet cool als je zo krampachtig probeert de aandacht op te eisen. sterker nog bij mij heeft dat het tegenovergestelde effect. Als je leuk bent eis je de aandacht op door lekker normaal te doen. Kinderen vertonen dit soort gedrag om aandacht te krijgen.

Anyway vervelende aandachtsgeile vrouwen mmm not for me.

No comments:

Post a Comment