Sunday, November 14, 2010

Sneeuwwitje the afterlife


En ze leefden nog lang en Gelukkig.

Zo eindigd elk sprookje. Maar ik weet wel beter nu. Het is ondertussen 2 maanden geleden dat ik haar wakker kustte. Het is 1,8 maanden geleden dat ik met haar trouwde. Gelukkig als ik toen was. wist ik niet dat ik eigenlijk een levenslange gevangenis straf in de diepste kerkers van de onderwereld tegemoet ging. Een levenlange gevangenis straf die ook wel bekend staat als het huwelijk. 1,8 Maanden geleden trouwde ik met sneeuwitje, Maar in mijn kringen staat ze nu al bekend als ''dat witte kreng'' Ik ben de prins die de bijrol speelde in de disney klassieker Sneeuwitje en de 7 Dwergen. En dit is mijn verhaal(niet geschikt voor kinderen onder de 30 jaar) Ik presenteer u Sneeuwitje the after life.


Ik wordt wakker zoals elke dag. Teleurgesteld word ik wakker, want elke avond bid ik dat ik niet wakker wordt. en de reden daarvan ligt naast me. Mooi als ze daar 2 maanden geleden lag in die glazen kist. ligt ze nu naast me te snurken. Mos groeit tussen haar tanden. Harige benen. En t ergste. Ze is zwanger. Van mij zegt ze. Blijkbaar kunnen prinsessen in sprookjes zwanger worden zonder dat we er wat voor hoeven te doen. Of ik was zo dronken na die huwelijksnacht dat ik t niet meer weet. De huwelijksnacht. De nacht dat de poort naar de vrijheid volledig dicht ging. De laatste nacht dat ik me nog levend voelde. Als jonge prins had ik het altijd goed ik had 1: Een ferrari 2: Een ducati 3: Een lamborghini en 4: Bugatti. Het waren 4 fantastische paarden. Allemaal wit. Want zo hoort dat in sprookjes. racisme vond ik het. Ik zag ooit een mooi zwart paard staan. Black beauty heette hij. Maar ik mocht hem niet hebben want hij was zwart plus het paard was al van iemand. Namelijk van scarlett johansson. Er stond een vreemde dude tegen het paard te praten. dat was the horse whisperer. Het feit dat een man tegen een paard praat vind ik al raar. maarjah het is een sprookje alles kan.

Jullie kennen het verhaal natuurlijk wel. Maar vanuit mijn oogpunt was het toch heel anders.
Ik was er niet op uit om een prinses te redden. Ik was gewoon lekker in de ochtend op mijn paardje Ferrari aan t hobbelen. Op weg naar de stad om daar te genieten van mijn aanzien. En een beetje middeleeuwse chickies te checken. De middeleeuwen waren wel echt een shit tijd voor een man. Alle vrouwen droegen soepjurken. Het zou nog minstens 505 jaar duren voordat de skinny jeans uit kwam. Pffff 505 jaar. zo voelt dit huwelijk en t zijn pas 2 maanden. anyway. Ik hobbelde door de stad uiteraard gillende vrouwen achter me. Ik voelde me net Justin Bieber. Toen ik zag ik een plakaat aan de muur hangen. Naast een wanted poster van Robin hood. En Nee Robin hood is geen vos. Want vossen praten niet. Wat niemand trouwens weet is dat Robin Hood 1 van mijn matties is. Robin hood is gewoon zijn stagename. Eigenlijk heet ie Terrence. Terrence met de gouden tand en joggingbroek. Maar ze zouden hem nooit vinden. Want Terrence is SLiiiimmmmmmm!!!. Maar naast dat plakaat hing er nog 1 dat er een Mediamarkt was geopend. In een dorp verderop. Om daar te komen moest ik door een bos en over een ravijn. Maar ik wilde die Iphone 4 zo graag dus k had schijt. Mijn swagger zou me er wel heen brengen. Dus ik ging ervandoor. op weg Ik kocht nog wat eten en drinken onderweg bij de AH 2 go en zette koers naar de Mediamarkt.

Na een paar uur door het bos gewandeld te hebben kwam ik 7 mannetjes tegen. En ze waren echt superklein. Alsof je 7 versies van mini me op een rijtje zag staan. Dus ik sprak ze aan. EEEEEEEEEY Hobbits waarom zijn jullie zo klein? me broertje is nog groter en die is 3 jaar oud. Waarop er 1 zei we zijn geen Hobbits we zijn dwergen. Dwergen Hobbits kabouters 1 pot nat. Maar weten jullie waar de Mediamarkt is. Ik ben verdwaald en de batterij van mijn Tom Tom is op. Waarop ze met elkaar begonnen te fluisteren. Het duurde bijna 5 minuten. Dus ik besloot mijn sarcasme in de strijd te gooien. Heey Hobbits neem je tijd hoor. Ik heb alle tijd. Het is 4 uur en de mediamarkt sluit over een uur. De tijd gaat bij jullie zeker een stuk langzamer heh. over 100 jaar zijn jullie 150cm groot. Trouwens Jullie kunnen ook volgende week naar het programma praatjesmakers komen. Niemand zal zien dat jullie geen kinderen zijn. Afgezien van jullie Baard maar dan zeg ik wel dat dat normaal is waar jullie vandaan komen. toen draaide ze zich om en begonnen te onderhandelen. Ok wij vertellen jouw de weg naar de mediamarkt als jij ons helpt. Moww jullie zijn niet meer te helpen. Kijk naar jezelf je bent klein je rijd op een fucking Eekhoorn. Weer werden ze kwaad. Lul dat is david de kabouter die op een eekhoorn rijd. Whatever nigga zei ik weer sarcastisch. Maar ok waar moet ik jullie mee helpen? Jaa sneeuwwitje is vermist we hebben haar al dagen niet meer gezien. Who the fuck is sneeuwwitje vroeg ik? Ja dat is een meisje die hier een paar dagen geleden sliep. En sneeuwitje is haar naam? wat is dat voor naam? vroeg ik. we weten haar precieze naam ook niet. Maar ze was heel wit. Zelfs nog witter dan Nicole Kidman. Goddamn zei ik dan is ze bijna transparant of niet? hahahahahah alle dwergen rolde om van te lachen. waarop ik stopte met lachen want ik ga natuurlijk niet met ze meelachen daar ben ik te cool voor. maar ik moet sneeuwwitje dus redden? ja meneer graag zei de grootste dwerg(die niet verder kwam dan mijn knie). Is ze een beetje lekker? want lelijke wijven red ik natuurlijk niet heh. Ook niet als ze in nood is? Nee zelfs dan niet. Dan laat ik de natuur zijn werk doen. En als ze wel lekker is dan help ik de natuur een handje. ok meneer. k denk dat ze mee is genomen door de draak of de slechte koningin? De slechte koningin? bedoel je Elizabeth? Nee man die eene gestoorde. die de mooiste van t land wil zijn en daar alles voor wil doen. OWWW shit!!! Heidi montag. Jaaa die zei de kabouter of dwerg whatever. Damn ik hoop dat t de draak dan is want met Heidi ga ik iets anders doen dan afmaken :p wat dan precies? vroeg de kleinste en domste dwerg. Gebruik je fantasie dombo shit!! heb je heidi wel eens gezien? deed dat niet wat met je kaboutertje in je broek? owwww wacht wacht wacht ik snap t. jullie kabouters wonen met zijn 7'en in een bos. zonder vrouw en samen. aaahw ok ik snap t. Het is cool hoor ik heb niks tegen wezens die op hun eigen geslacht vallen. Maar waar vind ik die draak? of Heidi? Jaa dan moet je de weg volgen die gemaakt is van gele stenen. Moww fuck ga ik naar de wizard off ozz of Naar t drakenland of naar the Hills? drakenland prins. oww Jammer the hills was wel cooler geweest. Ik had audrina wel ffe aan mijn collectie willen toevoegen. ze kijkt altijd zo ...... eh eh (tegelijkerijd keken die 7 dwergen me zo raar aan met die grote ogen van ze) OK fuck it laat maar.

Ik ga jullie sneeuwitje of hoe ze ook heet redden. ik stap nu op mijn paard. En als jullie 7 Flikkers maar 1 keer naar mijn kont kijken. Hak k jullie hoofd eraf. En schenk ze aan de wetenschap capiche? ja tuurlijk prins knikten ze bang. Ook goedzo brave kabouters.

Laterss flikkers!! ehh... kabouters!! we zijn dwergen schreeuwden ze me boos na. Moww Like I care schreeuwde ik terug. En k boekte met 120km per uur weg.


EINDE hoofdstuk 1

No comments:

Post a Comment