Sunday, March 7, 2010

What's up Next?

Morgen begin de zware trainingen weer. Dus dat betekend spierpijn, over je nek gaan, Zware benen, en Pure vermoeidheid. Deze periode duurt 4/5 weken. Dus even flink doorzetten. Na deze 5 weken ga ik 3 weken naar Tenerife. Lekker de warmte opzoeken. Ik kan bijna niet wachten. Lekker trainen met 30 graden. Het strand de boulevard. Lekker weg van hier.


Daarna begint het wedstrijd seizoen. Met leuke wedstrijden o.a in Rome, Budapest, en natuurlijk de belangrijkste het EK in Barcelona. Ik wil daar graag uit komen op de 200m en de 4x100m estafette. Het zit erin, ik ben op de goede weg. Maar ik moet wel de komende maanden heel blijven. En keihard doortrainen.

Oww Bijna vergeten te zeggen. Ik heb ook mijn rijbewijs gehaald in februari en een auto gekocht. dus de maand kon niet beter.

Ik ga met een goed gevoel de komende fase tegemoet.

greetz Jerrel,

Ps. I also went Butt naked lol. Why? you might ask. Well because I can lol

No comments:

Post a Comment