Sunday, May 9, 2010

The Journey to the Alternative world.


Attentie! deze Blogpost kan schokkend zijn voor jongere lezers. Het word Bitch zal veelvuldig misbruikt worden(Maar het is niet op die manier bedoeld)

Let goed op de blog is Nederlands en Engels(met typefouten omdat ik t nooit ga nakijken) door elkaar(als je wil weten waarom? ehm.. gewoon omdat het kan) owja en neem het vooral niet te serieus.

Jerrel Feller presenteert.

The Journey to the Alternative world.


Afgelopen donderdag daalde ik met mijn Vrienden Michiel, Aramis en zijn vriendin af naar de 2 laag van de alternative world. De 1e laag bezoeken we al best vaak(timboektoe) met veel plezier.

wat we hier aantroffen was zeer fascinerend en interessant.

want de alternatieve wereld is niet zoals de Normale(casual) wereld. Er gelden andere regels. Andere normen en waarden. En natuurlijk lopen er andere mensen rond. Want op zich totally awsome is want normal is boring and it should killed. Maar anyway. Wat mij vooral opvalt is de relaxte sfeer. Er zijn nooit opstootjes en al helemaal geen vechtpartijen. Bij de 1e laag(timboektoe) als er rockmuziek gedraaid wordt gaat iedereen tegen elkaar aanspringen en duwen. en zelfs dan wordt er niemand gek. Dus het kan wel. Waar bij een normale tent iemand al gek wordt als je op zijn sneaker stapt. En het hoeven dan geeneens mooie sneakers te zijn.Het kunnen ook afgetrapte skere sneakers zijn. Ok ik snap de emotionele waarde van sneakers. Maar als je fucking teen door een sneaker heen komt. en hij is zo vies dat als ik erop ga staan(wat ik dus deed) dat ie dan schoner wordt. dan moet je niet moeilijk gaan doen.

Het 2e verschil is.
In de normale wereld als je er goed uitziet. Jezelf goed verzorgt, Goed ruikt, mooie kleding draagt. Een vlotte babbel hebt of in ieder geval wat zinnigs te zeggen hebt. Dan vinden Meiden je in het algemeen wel interessant. Maar zoals ik zei. In de Alternative world gelden andere regels. They don't give a shit about swagger. You can look Fly as Hell and they won't even see you. As a man, basicly if you look like a bitch, Bitches will like you, I was like man !! this is a nice place there are only girls in here. And Michiel was like ''take a better look man. some are guys" I was like "SHit you are right " I couldn't even see the difference. waar je in de normale wereld succes hebt, als je best goed getraind bent en een goede fysique hebt. heb je in the alternative world succes als je skinny as hell bent. It was crazy to see. If you are skinny and wear tight shit. you're the man. En nieuwe high class clothing werkt ook never. If you wear 2nd hand clothes, that looks like the shit they were wearing in the sixties and I mean Like that shit is really from the sixties. It's not even oldskool. En ze ruiken dat heh, dat t echt old 2nd hand shit is.En dat vinden ze awsome. want t ruikt naar oude boeken en bejaardentehuis. maar anyway. girls like it there when a Man looks like a bitch. Ik oordeel niet heh voor de duidelijkheid. t is gewoon wat ik heb gezien. So if you're going to the 2nd layer of the alternative world. Never be Like heey baby Like my shoes? Like my swagger? shall we fuck now? dat zal niet werken. Dus dan moet je eerst naar de kringloopwinkel lopen. En naar het kledingrek lopen, waar boven staat prehistoric t/m 1960 clothing. Koop bretels hijs je broek op totdat je hoog water hebt dat ze denken dat je frackin moesson voorziet ofzo. en koop van die kisten van die grote klompachtige schoenen(die ze ook dragen in Saving private ryan trouwens) owjah en een lange potloodventer jas was ook cool viel me op. wel de vlekken eraf halen want je weet nooit van wie die jas vroeger is geweest(just saying). what the hell loop k alles uit te leggen kijk gewoon naar ciske de rat. zo een outfit. alleen siske de rat had never een lange jas.
maar anyway swagger werkt niet. it's like superman who isn't superman on krypton . waar hij dus geen superkrachten heeft. dus swagger werkt niet in die wereld. So you gotta be like, Hello there Homo sapien of the feminine sex do you like my 2nd hand clothes? and my smelly sailorjacket. and she'll be like oww yess!!! you look so poor I love it. Now share the bed with me you skinny curly longhaired female looking poor man. ok anyway. we bleven tot t einde hebben nog wat gegeten(getjapt) bij de Burgerking en gingen toen naar huis

voor stijltips kijk op de site http://www.myspace.com/fictionlondon die traden daar namelijk op.

samengevat t was Heel interessant om te zien. of ik er terug zal keren weet ik niet maar interessant was t wel.

En nogmaals neem t allemaal niet te serieus of ik lach je uit en ik bedoel gewoon uitlachen met naar je wijzen en keihard lachen. en ook nog erbij over de grond rollen.

No comments:

Post a Comment